.
اطلاعات کاربری
درباره ما
دوستان
خبرنامه
آخرین مطالب
لینکستان
دیگر موارد
آمار وب سایت

بخشی از مقاله مورد نظر :

 

بيش از ربع قرن تجربه

شرکت  صنايع  کاشي  ...  در  سال  1353 در  زميني  به  وسعت 280,000  متر مربع در کيلومتر 18 جاده اصفهان - نجف آباد براي توليد انواع کاشي ديواري با ظرفيت سالانه 3 ميليون متر مربع تاسيس گرديد

 واحد 2 کارخانه نيز در سال 1368 باظرفيت 3 ميليون متر مربع در سال گشايش يافت . با انگيزه افزايش توان توليد در پاسخ به بازارهاي داخل و خارج کشور طرح توسعه  و  ايجاد واحد 3 و نيز بهينه سازي واحدهاي 1و2 با هدف ارتقاء کيفيت و افزايش کاريايي در دستور کار قرار گرفت که با نصب ماشين آلات و تجهيزات پيشرفته و مدرن روز, کار بهره برداري از ماشين آلات در اوايل سال 1381 شروع شد

 

 

فرمت : Word

حجم : 890 کیلوبایت

منبع : تحقیق دانلود

 

 

برای دانلود کلیک کنید



:: موضوعات مرتبط: تحقیق مقاله پروژه پایان نامه , تاریخ , معماری , هنر , ,
:: برچسب‌ها: تاریخچه کاشی , تاریخ کاشی , کاشی , ,
:: بازدید از این مطلب : 2392
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : وحید معصومیان
ت : چهار شنبه 20 آذر 1392
.

بخشی از مقاله مورد نظر :

 

تاريخچه فرش ايران

قديمترين فرش دستبافت ايرانی در سال 1949 در دومين مرحله کاوشهای باستان شناس روسي، رودنکو در منطقه پازيريک کشف و به نام فرش پازيريک ناميده شد.

 رودنکو در کتابی که به مناسبت اين اکتشافات در سال 1953 در روسيه منتشر کرد، درباره فرش مکشوفه توضيحات مفصلی نگاشت و آن را صراحتا کار ايران و قديمی ترين فرش ايرانی در دنيا بيان نمود. او نوشت: "بدون اينکه بتوانيم به طور حتم بگوييم اين فرش کار کداميک از سرزمين های ماد-پارت(خراسان قديم) يا پارس است، تاريخ فرش مذکور و پارچه هايی که در پازيريک کشف شد قرن پنجم و يا اوايل قرن چهارم پيش از ميلاد تشخيص داده می شود." سپس او اضافه می کند: "تاريخ اين قالی از روی شکل اسب سواران معلوم می شود. طرز نشان دادن اسبهای جنگی که به جای زين قالی بر پشت آنها گسترانده اند و پارچه روی سينه اسب از مشخصات آشوريها می باشد اما در روی فرش پازيريک ريزه کاريهای مختلف و طرز گره زدن دم اسبها ، در نقوش برجسته تخت جمشيد نيز ديده می شود."
 در زمان تسلط مغولها (قرن سيزدهم و چهاردهم ميلادي) قالی بافی به سطح بسيار رفيعی از زيبايی وتکنيک رسيد. شکوفايی اين صنعت شايد با حکومت غازان خان (1307-1295 ميلادي) مصادف بود.

 

فرمت : Word

حجم : 420 کیلوبایت

منبع : تحقق دانلود

 

  

برای دانلود کلیک کنید



:: موضوعات مرتبط: تحقیق مقاله پروژه پایان نامه , تاریخ , هنر , ,
:: برچسب‌ها: فرش , تاریخچه فرش , تاریخچه فرش ایران , ,
:: بازدید از این مطلب : 3224
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : وحید معصومیان
ت : چهار شنبه 20 آذر 1392
.
موضوعات
صفحات
نویسندگان
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید
تبادل لینک هوشمند
پشتیبانی